Forum 1ELO3 Strona Gwna
FAQ Profil Szukaj Uytkownicy
Grupy

Prywatne Wiadomoci

Rejestracja Zaloguj
Galerie
Powiedzcie jakie są zagrożenia dla brzucha.
Zobacz poprzedni temat | Zobacz nastpny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
1ELO3 > Forum Gwne

Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 665
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

Powiedzcie jakie są zagrożenia dla brzucha.    

i zrobię to wg zalecen Tombaka co do częstości tych wlewów
[link widoczny dla zalogowanych]
A co tam u fatalnego zauroczenia osóbki z czarnym nickiem 6 lat no to nieźle , chyba jesteś tu najstarsza starzem trzeci dzień schodzi opuchlizna pomalutku pojawia się siniak od lewej piersi przez szyje do prawego ucha i przybiera piękny zółty letni kolor nic już nie boli otwór gębowy można otwierać bardziej.Po jakiś pięciu dniach jem już normalnie po szwach zostaje wspomnienie wypada pętelka podczas płukania dziury Później wszystko z górki do następnej ósemki tym razem górnej która rośnie w poziomie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gęstnieje wprawdzie dość szybko, ale dobrze sie rozprowadza i jest całkiem trwały. [link widoczny dla zalogowanych] Wszystko sie pochrzaniło.
Ja bede operowana w szpitalu MSWiA. Witam wszystkich! Czytalam o oczyszczaniu jesli jako wstepie zanim sie rozpocznie glodowki ,caly cykl obejmuje : Teraz jak przyglądam sie mojeju jadłospisowi,to widzę ile blędów zawierał. teraz jestem w 22 tc ale pirwszy objaw to bardzo bolesne sutki, a przed okresem zawsze bolaly mnie cale piersi. [link widoczny dla zalogowanych]
ja nie byłam ale sie wybieram moja siostra do nich chodzi i jest zadowolona pozdrawiam W nocy nie moglam spac wszytko mnie swedzialo , nie chcialam tego drapac zeby nie zostaly mi blizny....bylo to okropne. jakieś pół roku...czekam na nią z utęsknieniemmmmmm Moje koleżanki z pracy jednak tam nie chodzą, może to ja nie jestem wymagający albo się nie znam. sekta ! niedługo będę robic następne pazurki i zrobię wszystko po kolei tak jak mi napisałaś;]. Zwroc uwage na slowo TYLKO
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zima idzie brrr......
[link widoczny dla zalogowanych]
Przecież pisał, że rok w rok odbudowuje swoj organizm.Choć wg mnie lepiej byłoby jakby doszedł do II przełomu,a potem do oczyszczenia jezyka i uczucia głodu, zrobił wychodzenie i dopiero wówczas jadł, może troche w mniejszych ilościach z poczatku. RSI (ang.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wszystkie dziewczyny po opracji, bedzie dobrze! [link widoczny dla zalogowanych] Dodam, że wczesniej też miałam takie same objawy, ale kurcze zapomniałam ze to przez ten ginalgin.
pozdrawiam cieplo Was wszystkie i piiiiiiiiszcie duuuuuuzo Byłam ostatnio i to przez przypadek w studiu djstyle na osiedlu paderewskiego w katowicach.Była ładna pogoda ,stwierdziłam ze coś trzeba mieć fajnego na głowie zaproponowali mi kolor i korekte strzyżenia po ostatniej wizycie u berendowicza.Naprawde rewelacja jestem strasznie zadowolona, nawet ceny mają niższe od berendowicza i to o wiele a jakość ich usług to poprostu rewelacja MIałam masaż głowy podczas mycia pierwszy raz w życiu SUUUUPER . 1,5 l z 1,5 łyzki soku z cytryny. ja miałam piaskowanie i lakierowanie w poniedziałek. mozna tez moczyc palca w ciepłej wodze dodając sode!! [link widoczny dla zalogowanych]
Gloria Estefan - Conga: Spóźnia mi się okres 4 dzień zrobiłam dziś już 3 testy dwa mają dwie kreski ale blade a trzeci ma wyrażniejsze wiec teoretycznie jestem w ciąży lecz starsznie boli mnie brzuch mam kłucia w jajnikach. U mnie juz to 9 dzien glodowki. Pozdrawiam Nie wystarczyło xD Chciałem zobaczyć co się stanie z pająkiem,o dywanie nie myślałem xD Ile kosztuje cięcie u Okuniewskiego? Teraz , po 4 latach, wciaz duzo mi brakuje...ale wynika to z tego, iz nie pracuje i malo przebywam w towarzystwie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A co będzie dalej to nie wiem Kapuśniaka dołączę poprostu do mojego dziennego jadłospisu, a poza tym postaram się jeść owoce, warzywa, trochę pieczywka pełnoziarnistego, od czasu do czasu rybkę i wędlinke
[link widoczny dla zalogowanych]
do kolezanki powyzej wiesz co ty masz juz anoreksje jak uwazasaz ze nie jestes chud bo chyba ty napisalas o sobie ze wazysz 50 kg??a mzoe sie pomylilo cos mi?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak mówił mi lekarz ale nie pamiętam do którego tygodnia, albo po prostu ja tak miałam. [link widoczny dla zalogowanych] Siema Tytuł to Eye of the tiger a wykonawce mam zapisanego:
Dwa dni temu kupiłam orbitek. Prebiotyczne odzywianie pozwala na zachowanie stabilnej flory bakterynej. Czytam i czytam na forum o różnych fryzjerach....trudno znaleźć dobrego. Kazał mi zmienić dawkę na 1/2 tabletki przez 14 dni. Zrobiłam sobie 3 kuracje po 3 miesiące. [link widoczny dla zalogowanych]
ma ktoś taki, jakieś uwagi? Dlatego też po 4 miesiącach( w maju 2004) poszłam do lekarza. pomozcie! Tylko klamra wraz z tamponadą. Hej, planuję studia w Niemczech i zastanawiam się, jakie jest znaczenie dobrze zdanej matury przy średnim świadectwie (sporo 4). Ja tak nie mam. za wiele z nia juz przeszlam i wiem ze nie jest posluszna ale nie mam innego pomyslu co do walki z blizna wiec zaczynam intensywnie smarowac ja po miesiacu mam nadzije z ebedzie choc minimlany efekt!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przemyslałam wszystko i stwierdziłam,że trudno!
[link widoczny dla zalogowanych]
po za ym ta rodzina chyba wie, ze nie mowisz po fr???? Co ciekawe wtwdy bardziej mnie peszyło jak zlatywał się caly personel ,chyba z 10 osób , niż ci studenci - 2-4 przy mnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

prosze [link widoczny dla zalogowanych] Badania robilam kilka miesiecy temu,i niby wszystko ok.
No tak to zależy od twojej skóry jaką masz, ja na swoim przykładzie nie wiem że mam bardzo twardą skórę i jak mi przekłuwano to nie można było się przebić na drugą stronę i mnie bolało ale nie bylo aż tak źle jak bym miała pójść drugi raz to bym poszła a koleżanka co robiła po mnie jakieś 3 dni to miała tak miękką skóre ze nawet nie poczuła tego się nie da przewidzieć Cześć Tośka. Widziałam z nią kilka odcinków reality i miło mi się na nią patrzy - jest słodka i śmieszna w tej swojej blondynkowatośći. Idę z rana na zakupy, a później rozłożę basenik i niech się chlapią. tak więc i tak najwazniejsza jest dieta, a udowodniono, że po zakonczeniu diety ćwiczenia pomagaja utrzymać obniżoną mase ciała. [link widoczny dla zalogowanych]
Hej!! czesciej zapalenia i grzybice maja te co biora tabl anty!! Liczę, że do końca czerwca pozbędę się celulitu i jakichś 5 kilogramów I jest to tak samo groźne jak przyspieszone bicie serca które wynosi jedynie ok 4-5 uderzeń na minutę a jest przy LIDZIE obserwowanlne !! Teraz jestem ponownie w ciąży i zaczęłam czytać i jestem kłębkiem nerwów. Noo niestety tak już jest, a my nie mamy na to wpływu. Dlatego chcialabym sie spytac czy ktos tez mial kiedys takie objawy jak ja tzn na czwarty dzien na brzuchu zaczela pojawiac mi sie wysypka tak sie nasilila ze zaatakowala mi klatke piersiowa pod pachami i podbrzusze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Post Pi 6:14, 04 Kwi 2014
 Zobacz profil autora
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 665
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

jesli tak jest napisane to oczywista ze mozesz,pozdrowka    

której wręcz nie nawidzę !
[link widoczny dla zalogowanych]
grażyna torbicka Kanapka z serem no tutaj poza dopingiem i trzymaniem kciukow nic wiecej nie mozemy dla ciebie zrobic, ale powodzenia !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oczy miałam na zapałkach, upały mnie wykończały, a wieczorami kiedy dzieci spały, dziękowałam Bogu że już koniec dnia. [link widoczny dla zalogowanych] nowych lub odiecie 1000 kal.
, już mu mąż wszystko polokował, szkoda że wcześniej tego nie zrobiliśmy. nie ma innych rysunkow przeczytajcie dokladnie!!! dwie lekarz przepisal mi APO-ZOLPIN podaja go w szpitalach przed operacja i naprawde pomaga Myślę ,że dodatkowo sytuacje gorzy podsycja CHIŃSKA PORAŻAJĄCA ILOŚCIĄ zawartość tekstu na opakowaniach której nikt nie może rozczytać- a nawet jakby to i tak pewnie znalazłby tam same ZALETY !! chcę sie dowiedzieć jak w rzeczywistości wygląda taki wyjazd [link widoczny dla zalogowanych]
pełne tyłeczki są 10000 razy fajniejsze niz kosciste d**y bleh Teraz nie mam czasu tęsknić, ale są takie chwile, że jest mi bardzo źle. jest smietnik btw i tak go wypuszcze, ale dzis mi sie juz nie chce, zdazyl nawet rozplesc wici w sloiku pomocy - generalnie motywacja, motywacja, motywacja (kalendarz) Tyle mam do powiedzenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

alison moyet-is this love
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozjaśniam często włosy i moim problemem sa suche kędziorki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Manta_ma, co słychać u twoich dwóch kilogramków?
[link widoczny dla zalogowanych]

polecam stronkęwww.scarinfo.org [link widoczny dla zalogowanych] hej dziewczyny zaglada tu jeszcze ktos
Witam Dzięki za ten temat, to właśnie dzięki waszym opiniom skusiłam się na orbitreka. i gówno, wyglądam znacznie starzej niż przed zabiegiem, skóra wisi jak u mopsa, a reklamacji nikt nie przyjmie, radzę uważać na to całe fotoodmładzanie, bo tu same reklamy gabinetów! @Popi80 leczysz się latami - z niepłodności? chyle czoła dla wszystkich kierowców pracujących w żywiec trade [link widoczny dla zalogowanych]
Potrzebuję pomocy.jest fajny kawałeczek(chyba z maiami vice),przeróbka czasami leci na radiostacji,a ja potrzebuje tytuł i wykonawce orginału,orginał słyszałem w radiu złote przeboje. jakie dupsko ???? to piękne imię .. to jest do wypicia, powiedzialabym ze calkiem smaczne S. hej Dziękuję Oxygen i Tobie AlaD również za rady i próbę pomocy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kapusta
[link widoczny dla zalogowanych]
to jest link na forum-wejdz na -pytania do fryzjerki,jest mnostwo postow idz do fryzjera, niech ci dobierze odpowiednia fryzure do twarzy, poczytaj o makijazu, maluj sie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] albo inną tego typu (ja akurat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dla wszystkich zainteresowanych jak naprawde to wyglada od srodka jak zaczac na co zwracac uwage zapraszam na priva. [link widoczny dla zalogowanych] Mam również starsze klientki, którym tworze nową lekko młodzieżową, nowoczesną fryzure, zapewniam ze w takich nie wyglądają dobrze tylko i wyłacznie młode osoby.
To jest cudowne uczucie, choć przysparza kłopotu, znam to. eurytmics -here comes the rain again Jednak tak jak wspomnialam ta Pani jest kosmetyczka wiec byc moze odbija sobie na Paniach co przchodza w ramach typowow kosmetycznych zabiegow upiekszajacych Ale jesli idzie o cierpiacych z powodu wrastania paznokci jest hmm.. [link widoczny dla zalogowanych] =com.caynax.a6w&hl=en I ja nie mam pojecia, jak mam rozkrecic zabawe! [link widoczny dla zalogowanych]
kolor czy 2 mam przy sobie palete kolorow i farby wykonuje rowniez nie no jak bym miala buzie zmasakrowana po to bez problemu moglabym cos napisac, a jak tylko jest sie zadowolonym to juz psy na czlowieku wieszaja. Ciągle też chodziłam na spacery, więc jakoś ten czas leciał. Zapomniałam się spytać tylko czy już mogę współżyć?? do kogo znów iść, żeby rozpoznał co naprawdę się dzieje....???? gdy trafilam do lekarza rodzinnego guz byl wielkosci 2,5cm 14 pazdziernika bylam na badaniach tydzien puzniej byly wyniki i zaraz mnie skierowali do szpitala ,zeby zrobic termin operaci, termin dostalam na 28.10.br.naszczescie juz jest po wszystkim i dobrze sie czuje. co tam julii- zrobilas te swiateczne porzadki?
[link widoczny dla zalogowanych]
Olulinka troche przesadzila z poleceniem p.Agnieszki na ul.Panewnickiej110.Bylam juz swiadkiem i to nie raz takiej odzywki do klientki,ze ja wstalabym i wyszla.Osobiscie polecam p.Krysie.Naprawde swietnie strzyze.Piszecie o Berendowicz,trzeba pamietac ze to stylista fryzur,wiec mozna spodziewac sie raczej ekstremalnych fryzur
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ok.2 lat temu wykryto u mnie torbiel nie wiadomo z ktorego jajnika bo to bylo tak duze, ze zakrywalo oba jajniki ok.20 cm wygladalam jak w ciazy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdy ręce opuściłam zdawało mi się, że coś jest nie tak, choć jeszcze nie czułam bólu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Poszłam do tej samej pani doktór i znowu biorę Rovamecyne.
hej!!!Ja z kolei mieszkam kolo Riminii(dokladnie Cattolica),zostaje tu z mezem Wlochem i poltoraroczna coreczka na 6 letnich miesiecy a na zime zjezdzamy do Polski...........i tak juz od 7 lat........ ta kobietka szlochająca, że \jesteście moją ostatnią szansą\... [link widoczny dla zalogowanych] -chlopca/49--model-5fs-metalizowana-butelka-i-smoczek-na-pam iatke-chrztu.html co za debilny topik! brrrrrr to był jak koszmar [link widoczny dla zalogowanych]
Tamtejsze panie specjalizują się we fryzurach dla kobiet powyżej 50 roku życia, tzn, na chłopaka, loczki i fioletowa farba:/ Fryzura na impreze to u nich nobliwy koczek, również jak z babci zdjęty, próbujesz wytłumaczyć o co ci chodzi, a one i tak swoje, wyszlam stamtąd załamana i sama w domu poprawiałam fryzurę na wesele, nie polecam!!! ......moj syncio juz wiecej chodzi z kucaka podnosi sie do stania kochany jest ........milego wieczoru ja juz sie klade mam bliznę na szyji o długości 15 cm.jest okropna,a na dodatek robi mi sie bliznowiec,a własciwie juz jest!.jest to blizna po wycieciu migdałkow ,na wskutek błędu lekarza.przeciął mi tentnice szyjną!blizne miałam wycinaną metodą kosmetyczną,ale nadal w jednym miejscu zrobił sie bliznowiec.obecnie mam specjalistyczne lasery,po ktorych jest poprawa do pewnego czasu,zanim nie bedzie kolejnego(w tym czasie sie znowu rozrasta)cena jednego laseru to 500zł.mam serie 30 minut co 3 tygodnie.leczenie jest długie i kosztowne.byłam juz u wielu specjalistow w Warszwie.prosze o jakąs opinie na temet usowania blizn ,szczególnie lekarzy.jest to tak dokuczliwe,ze trudno mi z nią żyć.mam juz dosyc apaszek ,szali,golfów itp.prosze o jakąs informacje BROMA, OPERACJĘ PIERSI. Facet podobno ma fantazje i potrafi coś ciekawego doradzić. oj tam od razu wzdychaja na mszach a o szykowaniu to tez nijak sie w zimnie wyszykowac, a bo kosciol duzy to nawet nie koniecznie musza nas zobaczyc nasze \ofiary\, co innego latem mam wyciągnąć kolczyka i czekać aż zarośnie i zrobić ponownie czy mam tą dziurkę przekłuć jak być powinna ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Post Pi 6:24, 04 Kwi 2014
 Zobacz profil autora

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  

Wszystkie czasy w strefie EET (Europa).
Obecny czas to Sob 12:54, 15 Gru 2018
  Wywietl posty z ostatnich:      


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin